pomiędzy
Netfly.es z siedzibą w Krakowie pod adresem: Rynek Główny 28; 31-010 Kraków, NIP: 6762637963,
Regon: 524645932, wpisaną pod nr KRS: 0001022953 do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Kraków Śródmieście w Krakowie, Wydział Gospodarczy KRS;
reprezentowanej przez Dorotę Mastalską-Zając – Członka zarządu
zwaną dalej „Wykonawca”
a
zwanym dalej „Zamawiającym”
dalej łącznie zwani „Stronami”, a każda z osobna „Stroną”
§ 1
Definicje
Terminy użyte w niniejszej Umowie o Wykonanie aplikacji internetowej oznaczają:
1. Wykonawca – zespół Netfly.es Sp. z o.o. w skład którego wchodzą programiści, graficy, testerzy i inni specjaliści niezbędni do stworzenia Projektu;
2. Zamawiający – podmiot zlecający Wykonawcy wykonanie Projektu;
3. Umowa – umowa o wykonanie Projektu zawarta pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym;
4. Projekt – strona internetowa wraz z wszystkimi funkcjonalnościami, której wykonanie stanowi przedmiot Umowy;
5. Produkty dodatkowe – produkty oferowane przez Wykonawcę inne niż strona internetowa, w szczególności: logo, projekty, szablony graficzne, strategia marketingu, itp.
§ 2
Przedmiot umowy
1.Przedmiotem niniejszej umowy jest zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie przez Wykonawcę, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, w terminach i na zasadach określonych niniejszą umową – strony internetowej wraz z funkcjonalnościami opisanymi poniżej.
2. Przez wykonanie i wdrożenie Projektu rozumie się:
a) Założenie bazy danych MySql
b) Instalacja i konfiguracja systemu CMS WordPress
c) Instalacja i konfiguracja zakupionego szablonu strony internetowej w systemie WordPress
d) Spolszczenie szablonu, jeśli tego wymaga Projekt
e) Dostosowanie szablonu do wymagań Zamawiającego w zakresie w którym umożliwia to panel administracyjny WordPress i modyfikacje natywne zainstalowane przez szablon
f) Integracja z serwisami społecznościowymi
g) Konfiguracja formularza kontaktowego
h) Rejestracja i uruchomienie statystyk Google Analytics
i) Instalacja skryptu informującego o plikach Cookies
j) Wprowadzenie podstrony z Polityką Cookies
k) Wprowadzenie dostarczonych przez Zamawiającego danych do strony internetowej
l) Uruchomienie w pełni funkcjonalnej aplikacji internetowej PWA pod adresem
3. Zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie usług dodatkowych takich jak:
a) Utworzenie wskazanych przez Zamawiającego kont pocztowych w domenie https:// wskazanej powyżej o nazwach: sklep/kontakt/pomoc
b) 2 godz przeszkolenie dedykowanego pracownika zamawiającego do obsługi platformy
c) Połączenie z aplikacją PWA
d) Stworzenie wyszukiwarki bazy firm
e) panel do dodawania klientów i zarządzania klientami
f) panel dla klientów
4. Udzielenie wsparcia technicznego przez okres 6 miesięcy od daty realizacji Umowy obejmującego 3 godziny prac edytorskich, konsultacyjnych lub programistycznych w zakresie przedmiotu Umowy. Prace te mogę być związane z modyfikacją treści, które można zrealizować wyłącznie przy użyciu WordPress lub wymagające modyfikacji kodu źródłowego systemu WordPress.
§ 3
Specyfikacja Projektu
Wykonawca zobowiązuje się wykonać Projekt zawierający następujące elementy:
1. Ekrany sklepu internetowego takie jak strona główna, która zawiera:
2. 3-5 modułów różnej funkcjonalności
3. moduł woocomerce (podpięcie płatności subskrypcyjnych)
4. dodatkowe podstrony, takie jak np. o nas, blog, kontakt.
5. Funkcjonalności takie jak:
a) Formularz kontaktowy
b) Zabezpieczenie strony certyfikatem SSL na okres 12 miesięcy zakupionego przez zleceniodawcę
c) Integracja z Facebookiem
d) Integracja z PWA
e) Automatyzacja do wystawiania faktur (zrealizowane w połączeniu z aplikacją Fakturownia)
§ 4
Harmonogram Projektu
1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania Projektu w następujących etapach:
Podpisanie umowy.
Etap 0 - 1 dzień - przekazanie wszystkich danych dostępowych od Zamawiającego. Zamawiający otrzymuje dostęp do systemu CRM Wykonawcy w którym może otrzymać informację o zrealizowanych zadaniach dotyczących Projektu.
Etap 1 - 6 dni roboczych - przesłanie Zamawiającemu propozycji wyglądu sklepu internetowego
Etap 2 - 7 dzień roboczy - akceptacja projektu graficznego przez klienta - ewentualne poprawki. Wynikiem jest : akceptacja projektu graficznego
Etap 3 - 7- 26 dzień roboczy - Przesłanie przez Zamawiającego wszystkich niezbędnych materiałów potrzebnych do realizacji projektu. Wdrożenie sklepu na serwer testowy wykonawcy zgodnie z zaakceptowanym projektem graficznym i spisem wymagań funkcjonalnych zawartych w Paragrafie 3.
Wynikiem jest działająca, zabezpieczona hasłem wersja robocza strony.
Etap 4 - 26 dzień roboczy. - Przekazanie adresu tymczasowego oraz danych dostępowych do przygotowywanej strony internetowej.
Etap 5 - 26– 31 dzień roboczy. Odbiór projektu przez zamawiającego. W przypadku zmian koncepcji do wcześniej zaakceptowanej wersji graficznej wymagana jest dodatkowa płatność i wynosi 180 zł netto za każdą rozpoczętą godzinę pracy.
Etap 6 - Przeniesienie sklepu na domenę docelową. (zwykle wymaga to 1-2 dni).
2. Czas realizacji: 26 dni roboczych + 10 dni roboczych na odbiór Projektu przez Zamawiającego.
3. Czas realizacji strony może sie wydłużyć ze względów na czas potrzebny na akceptację Projektu lub odpowiedź klienta.
4. Zlecający potwierdza, że w wymaganiach dotyczących modułu są wszystkie wymagania Zlecającego. Potwierdzenie musi nastąpić w formie mailowej. Wykonawca wykona wyłącznie tylko to co zostało literalne wskazane w wymaganiach przez Zlecającego. W przypadku jeśli Zlecający zapomni o czymkolwiek może to zostać wykonane w ramach kolejnej umowy.
5. W przypadku gdy Zamawiający nie prześle w wyznaczonym terminie wszystkich niezbędnych materiałów potrzebnych do realizacji projektu, wówczas czas realizacji projektu ulegnie wydłużeniu. Nie zwalnia to jednak Zamawiającego z obowiązku dotrzymania terminów z paragrafu 7 punkt 1
§ 5
Obowiązki Stron
1. Zamawiający zobowiązany jest do:
a) Dostarczenia Wykonawcy materiałów i informacji potrzebnych do wykonania sklepu.
b) Zapłaty należnego Wykonawcy wynagrodzenia.
2. Jeżeli Zamawiający nie powiadomił w terminie 3 dni roboczych Wykonawcy o akceptacji przedstawionego przez Wykonawcę projektu lub jej braku, Wykonawca umieści Stronę Zamawiającego na swojej podstronie internetowej, tak aby nie ponosił kosztów związanych z opublikowaniem strony pod danym adresem internetowym. Powyższe nie wyłącza konieczności uiszczenia przez Zamawiającego wynagrodzenia na rzecz Wykonawcy.
3. Regulowanie zobowiązań Stron Umowy może nastąpić w drodze przeniesienia wierzytelności zgodnie z art. 509-512 Kodeksu Cywilnego.
4. Wszelkie płatności będą następowały na rachunek bankowy Wykonawcy numer 24 2530 0008 2097 1076 7164 0001
5. W przypadku nieterminowej zapłaty całości lub części wynagrodzenia wynikającego z Umowy, Zamawiający zapłaci Wykonawcy odsetki ustawowe.
6. W przypadku braku płatności ze strony Zamawiającego, Wykonawca ma prawo zablokować stronę WWW, po uprzednim wezwaniu do wykonania zobowiązania.
§ 6
Osoby odpowiedzialne
Strony określają następujące osoby upoważnione do kontaktów przy wykonywaniu niniejszej umowy.
Zamawiający:
Imię i nazwisko klienta:
Email:
Telefon:
Wykonawca:
Imię i nazwisko: Miłosz Zając
Email: hello@netfly.pl
Telefon: 737879885
§ 7
Wynagrodzenie
1. Tytułem należytego wykonania Projektu oraz wykonania innych zobowiązań określonych w niniejszej umowie Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie w kwocie 6000zł brutto (słownie: sześć tysięcy brutto)
2. Zapłata wynagrodzenia nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy.
3. Kwota wynagrodzenia uwzględnia przysługujące Wykonawcy wynagrodzenie z tytułu przeniesienia majątkowych praw autorskich do Projektu.
§ 8
Gwarancje
1. Wykonawca udziela Zlecającemu 6 miesięcy gwarancji na Projekt - dotyczy to jego prawidłowego działania zgodnie z zatwierdzonym opisem, co oznacza, iż w tym okresie zobowiązuje się reagować w terminie 3 dni roboczych na wszelkie zgłoszenia Zlecającego, dotyczące nieprawidłowości w Projekcie i naprawiać wskazane nieprawidłowości niezwłocznie i nieodpłatnie.
2. Jeśli Zlecający zgłosi nieprawidłowe działanie Projektu, a okaże się, że nieprawidłowe działanie Projektu nie jest spowodowane okolicznościami, za które odpowiada Wykonawca, wtedy Wykonawca wystawi fakturę za udokumentowany czas poświęcony na dochodzenie przyczyn nieprawidłowości, która zostanie opłacona w terminie 5 dni roboczych. Za udokumentowanie uważa się zestawienie pracy konsultantów oraz programistów.
3. Strony ustalają stawkę za roboczogodzinę w wysokości 180,00 PLN netto obowiązującą w okresie gwarancji.
4. Gwarancja będzie ważna pod warunkiem, że nikt nie będzie bez zgody Wykonawcy modyfikował Aplikacji zainstalowanej na serwerze.
§ 9
Prawa autorskie
a) stosowanie, wprowadzanie, wyświetlanie, przekazywanie i przechowywanie niezależnie od formatu, systemu lub standardu,
b) trwałe lub czasowe utrwalanie lub zwielokrotnianie w całości lub w części, jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie, niezależnie od formatu, systemu lub standardu, w tym wprowadzanie do pamięci komputera oraz trwałe lub czasowe utrwalanie lub zwielokrotnianie takich zapisów, włączając w to sporządzanie ich kopii oraz dowolne korzystanie i rozporządzanie tymi kopiami,
c) wprowadzanie do obrotu, użyczanie, najem lub dzierżawa oryginału albo egzemplarzy,
d) tworzenie nowych wersji i adaptacji, zmian,
e) publiczne rozpowszechnianie, w szczególności wyświetlanie, publiczne odtwarzanie, nadawanie i reemitowanie w dowolnym systemie lub standardzie a także publiczne udostępnianie Strony w ten sposób, aby każdy mógł mieć do nich dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym, w szczególności elektroniczne udostępnianie na żądanie,
f) rozpowszechnianie w sieci Internet oraz w sieciach zamkniętych,
g) nadawanie za pomocą fonii lub wizji, w sposób bezprzewodowy (drogą naziemną i satelitarną) lub w sposób przewodowy, w dowolnym systemie i standardzie, w tym także poprzez sieci kablowe i platformy cyfrowe,
h) zezwolenie na tworzenie opracowań, przeróbek, adaptacji oraz korzystanie z takich opracowań na wszystkich polach eksploatacji określonych w niniejszej umowie,
i) prawo do określania nazw Projektu, pod którymi będą one wykorzystywane lub rozpowszechniane, w tym nazw handlowych, włączając w to prawo do zarejestrowania na swoją rzecz znaków towarowych, którymi oznaczone będą utwory lub znaków towarowych, wykorzystanych na Stronie www,
j) prawo do wykorzystywania Strony www do celów marketingowych lub promocji, w tym reklamy, sponsoringu, promocji sprzedaży, a także do oznaczania lub identyfikacji produktów i usług oraz innych przejawów działalności, a także dla celów edukacyjnych lub szkoleniowych.
§ 10
Klauzula Poufności
Strony obejmują poufnością treść niniejszej umowy oraz wszystkie informacje, które Wykonawca powziął podczas jej wykonywania (Informacje Poufne).
1. Informacje Poufne nie zostaną ujawnione jakiejkolwiek stronie trzeciej, ani też nie zostaną wykorzystane wprowadzonej przez Wykonawcę działalności bez zgody Zamawiającego wyrażonej w formie pisemnej.
2. Zamawiający zobowiązuje się nie wygłaszać żadnych publicznych uwag na temat współpracy z Wykonawcą bez jego zgody wyrażonej w formie pisemnej.
3. Wykonawca oświadcza, że nie będzie sporządzał kopii ani w inny sposób powielanie Informacji Poufnych. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wszystkich takich informacji ze swoich akt i zwrotu wszystkich nośników danych takich informacji Zamawiającemu.
4. Strony zobowiązują się, iż nie będą ujawniać jakichkolwiek informacji związanych z działalnością drugiej Strony niniejszej umowy w okresie jej obowiązywania i po jej ustaniu, bez uprzedniej zgody drugiej Strony wyrażonej w formie pisemnej.
5. Każda ze Stron jest odpowiedzialna względem drugiej Strony za naruszenie postanowień ww. ust. 1-5 przez swoich pracowników względnie osoby działające na zlecenie którejkolwiek ze stron albo jakiekolwiek inne osoby, które weszły w posiadanie tychże informacji na skutek braku należytej staranności w zabezpieczeniu informacji przez daną Stronę. Strony dołożą wszelkich starań, aby postanowienia niniejszej Umowy były przestrzegane przez ich przedstawicieli, pracowników i doradców. Informacje techniczne lub handlowe przekazywane w związku z realizacją Umowy nie mogą być przekazywane osobom trzecim, publikowane, ani ujawniane w jakikolwiek inny sposób w okresie obowiązywania umowy oraz w okresie 1 roku po jej wygaśnięciu, rozwiązaniu, lub unieważnieniu.
6. Postanowienia w ust. 4 nie dotyczą informacji, które są powszechnie znane, lub informacji, których ujawnianie jest wymagane na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub informacji, która zostanie uznana na piśmie przez druga Stronę, jako informacja, która może zostać ujawniona.
7. Strony Umowy wyrażają zgodę na przetwarzanie i gromadzenie swoich danych osobowych w zakresie niezbędnym dla realizacji Umowy, oraz celów marketingowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku wraz z późniejszymi zmianami.
§ 11
Odstąpienie od umowy
1. Wykonawca, aż do czasu wykonania Strony, może odstąpić od Umowy bez podania przyczyny, o czym zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego. W razie zaistnienia powyższego przypadku, Zamawiającemu będzie przysługiwać odstępne w wysokości wynagrodzenia zapłaconego przez Zamawiającego do dnia odstąpienia, o ile Strona nie została jeszcze wykonana.
2. Wykonawca może również odstąpić od Umowy, jeżeli na koniec miesiąca poprzedzającego miesiąc wykonania umowy przez Wykonawcę Zamawiający będzie pozostawał w zwłoce z płatnościami wobec Wykonawcy, określonymi w § 7 ust. 1 przekraczającej 7 dni.
3. Zamawiający może odstąpić od podpisanej Umowy w terminie 7 dni od podpisania Umowy. Zamawiający jest obowiązany powiadomić Wykonawcę o odstąpieniu na piśmie wysłanym listem poleconym.
4. Po upływie 7 dni od dnia podpisania Umowy Zamawiający może odstąpić od Umowy za pisemnym zawiadomieniem Wykonawcy listem poleconym i zapłatą odstępnego w wysokości 100% wartości Umowy brutto. W przeciwnym przypadku odstąpienie od Umowy jest nieskuteczne.
§ 12
Opóźnienia
1. Opóźnienia wynikające z winy Zamawiającego np. brak dostarczenia materiałów, przedłużanie etapów odbioru bez zgłoszeń błędów nie są traktowane jak opóźnienie i wpływają na zmiany w harmonogramie realizacji Projektu.
2. Zmiany muszą być potwierdzone w formie pisemnej przez obie strony umowy z wykorzystaniem korespondencji elektronicznej z adresów e-mail zdefiniowanych w §6 tej umowy.
§ 13
Postanowienia końcowe
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy muszą być zaakceptowane i podpisane przez prezesa
NetFly.es sp. z o.o. Lub Dyrektora IT Miłosza Zająca.
2. Każda ze stron zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania drugiej strony o zmianie adresu do doręczeń. W razie niedopełnienia tego obowiązku doręczenie pod ostatni wskazany adres uważa się za skuteczne. Na dzień zawarcia niniejszej umowy za adresy do doręczeń dla Stron uważa się adresy ich siedzib wskazane we wstępie umowy chyba, że strony wyraźnie postanowiły inaczej.
3. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w tym Kodeksu Cywilnego i Ustawy o prawach autorskich.
4. Wykonawca po stworzeniu Projektu może wykorzystać zrzuty ekranów do swojego portfolio.
5. Niniejsza umowa obowiązuje od dnia jej podpisania przez obydwie Strony.
6. Zamawiający wyraża zgodę na nieodpłatne wykorzystanie przez Wykonawcę swoich danych osobowych i danych reprezentowanego przez siebie przedsiębiorstwa w związku z wykonywaniem Umowy.
7. Wszelkie sprawy sporne pomiędzy stronami rozstrzygać będzie sąd właściwy dla siedziby Wykonawcy.
8. Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze Stron.
WYKONAWCA